Kızlar ben gittim ama malesef ası yokmus Ne zaman gelicegide belli degilmis 🥴tek doz ası yeterli olur dedi ilk dozda üsüme titreme eklem agrısı ates yaparmıs zaten bogamaca asısını da sordum benim oldugum asının içinde varmıs ekstra olmama gerek yokmus DTaP (difteri, tetanoz, boğmaca) aşısı. Diye gecermis e nabızdan ası takvimine baktıgımda da dtap yazıyor