Baby_ygt Dün Tetanoz oldum sabah akşama kadar hiçbirşey yokken gece üşüme titreme başladı sonra ateşim çıktı vücudum kırılıyo. Sanki hasta gibiyim acaba tetonoz yüzünden olabilirim yoksa hasta felanmı oldum bogazım felan agrımıyo ama
Sevda03 Baby_ygt merhaba kızlar bende ilk dozda titreme üsüme ates agrı yapmıstı persenbe günü ikinci doz yapılacak normade gün verdiler ama kendi doktorum kotu oluyorsan yaptırma dedi ikilemde kaldım ikinci dozu yaptıran varmı acaba
Bebekmert Tetanoz olduğumda bende de olmuştu ilk gebeligimde . Hatta o asi yapılan kolumu bir hafta kaldiramadim şişti ve sanki taş baglanmis gibi sertleşmişti normal yani korkmayın
Baby_ygt Bebekmert sagol canım oğlumda da olmuştu ama böyle geçmemişti ondan korktum acaba hastamı oldum diye ☺️
Baby_ygt Sevda03 bende birincide baya kötü oldum 2. Vurulmak istemiyorum dicem vurulmicam zaten oğlum 3 yaşında ondada vurmuştum 5 sene kadar koruması oluyo demişti bir hemşire
Cybermom Sevda03 ben henüz yaptırmadım ikinciyi ama doktorum ikincisini sağlık ocağında değil hastanede yaptırmamı istedi çünkü hastanedekinde boğmacada varmış içerisinde bebeği koruyan. Sağlık ocağındakinde yokmuş artık boğmacalı olanı öneriyormuş Amerika.
Sevda03 Baby_ygt benimde 2 kızım var yurtdısında dogum yapmıstım ama orda ası olmadım hiç yapmıyorlar bu baya kotu yaptı beni ama ezacı arkadasım var yaptır dedi ilki gibi gecirmezsin dedi persembe günü yaptırıcam bakalım 🥹
Sevda03 Cybermom ben sormustum ilk asıda difteri tetanoz ve boğmacaya karşı dedi o yuzden yarında ikinci dozu yaptırıcam hayırlısıyla
2633 Ya hanımlar beni de yarın çağırdılar aşıya ama ilk gebeligimin üstünden 4 sene geçti ve geçen sene işe başlayacağım zaman tek doz tekrardan vurundum. Şuan da 21 haftalık gebeyim tek doz için aşıya çağırdılar ama gerek var mı ya
Sevda03 2633 keske aradıklarında sorsaydın yada doktoruna sorsaydın canım simdi ne desek bilmiyorum benim doktorumda cok kotu oluyorsan yaptırma dedi ama ben de korkuyorum asıdan sonrası kotu oluylrum ama yapıcak birsey yok asıyı olup sorunsuz bir sekilde atlatırım insallah
Cybermom Sevda03 ben de ilk aşıyı olurken sağlık ocağında sordum sadece difteri ve tetenoz olduğunu söyledi zaten doktorum boğmacanın sağlık ocaklarında olmadığını bu yüzden ikinciyi hastanede yaptırmamı söyledi
Mercimek_Annesi24 Ben ilk doz tetanoz aile hekimliğinde olmuştum. Kolum hafif ağrımıştı. 2. Doz ücretli difteri+boğmaca+tetanoz oldum. 28. Haftada. Bebek için çok faydalıymış.
Sevda03 Mercimek_Annesi24 ücretlimi? saglık ocagında mı canım ücret ödedin canım bana öyle birsey demediler yarın gidicegim bakalım dicekler mi
BA1 Mercimek_Annesi24 tam da bunu soracakken yazmişşin teşekkürler peki bunu isteğinle mi yaptırdın doktor mu söyledi 😊
BA1 Mercimek_Annesi24 merhaba tek doz tetanoz dişteki boğmaca biralarda yaptırınca oluyor mu bide ismi neydi aşinin
Zuhal_Y Bende adacel asidan istiyorum saglik ocagi drdan onay kagidi istedimi acaba. saglik ocagindan istediler 600 kusurdu asi eczaneye sordum