Cuma günü doğumum var ama resmen oturup ağlayasım da var bir haftadır uykularım kaçıyor niye böyle oldu anlamadım doğumdan korkuyorum tövbe yarabbim iğneden korkuyorum diyorum ya uyuşukluk hiç geçmez ise ya öyle kalırsam sonra diyorum yok olur mu öyle şey bu sefer diyorum ya ölürsem ne olacak çocuklarıma kim bakacak son zamanlar da oğlum aşırı bana düşkün oldu sürekli anne anne deyip sarılıyor öpüyor onu öyle gördükçe hem mutlu oluyorum hem üzülüyorum yine aklıma bana bir şey olursa oğluma kim bakar nasıl bakar diyorum bu düşünceler çıkmıyor kafamdan gün yaklaştıkça uyku muyku hiç bir şey kalmadı bende resmen doğurmak istemiyorum kalsın içimde böyle daha iyi diyorum 🥲