Sonay-123 Melike2535 canım bende de kan pıbtılaşmam var bende 2 kez kimyasal oldu suan corapirin veya çocuk aspirini kullan sana iğne verecekler gebelik somuna kadar her gün oluyorsun oksopar diye bi iğne ama bende gebeliği öğrendim kese görmediğim için o süre zarfında çocuk aspirini kullandım kan sulansın da çocuk tutunsun diye doktorlar da öneriyor
Dnzaly Ebaki bişey dicem canım sana sen bugün benim testime de baktın var dedin ya benim aşırı başım ağrıyor kabız olmuşum testim silik ti hatırladınmı beni yani belirti varmı bide belim ağrıyor kasıklarım karnım bazende ayaklarım bide hafif arafa ateşleniyorum
Ebaki Dnzaly evet canım hatırladım senin yaptığın test strip testti bnce güvenilir o yüzden hamilesin bncr kaşık ağrısı adet sancısı çekmen normal hamilelik belirtileri bunlar kokuya hassasiyet en önemlisi o da varsa kesin hamilesin
ipos Bulunduğunuz yere yakın şehir hastanesi var mı? Ben şehir hastanesine gidip gebelik şüphesi demiştim hemen almışlardı kan. Bir de bizim buradaki şehir hastanesinde direkt kadın-doğum acil isimli bir acil girişi daha var orada vermiştim. Koskoca İzmir yani küçük bi şehir de değil gerçekten garipmiş tavırları
Melike2535 ipos maalesef şehir hastanesi baya uzak düşüyor bana araba yok dolmuşla 1 buçuk saat riske atamadım bende lekelenmem var diye
hhilalc Canım geçmiş olsun bu zamana kadar yaşadıkların için 🙏🏻 İnşallah hayırlısıyla kan sonucun pozitif çıkar 🙏🏻 Yazılanları okudum da merak ettim acaba sabah erkenden gidip sıra alıp muayene olamaz mıydın? Buradaki devlet hastanesinde her gün en az 1 doktor randevusuz hasta alıyor sabah erkenden gidip sıra alanları
Melike2535 hhilalc aslında aklıma gelmedi erkenden gidip sıra almak ama şimdi günüm geçmediği için doktor bisey yapmazsa
Mrvyrk23 Kadın doğum hastanesi değilde genel devlet hastanesi veya şehir hastanesine grip baş ağrısı vs. diyip gebelik şüphem var dersen asla kan almadan ilaç yazamazlar vede sabah erken gidip sıra alabilirsin herkes teknoloji bilmiyor sabah gidip sıraya girip muayene olan yüzlerce hasta var. Benimde bir kaybım var 😔 şuanda 26 haftalık gebeyim oğluşuma şükürler olsun bende günlerce tutunacak mı, kalp atışını duyacak mıyım iyi mi bi hareket etse dedim dedim şükür bu günlere geldik Rabb’im seni de güzel günlere kavuştursun inşallah ♥️
Elifsari12345 Neden kadın doğum acile gittinki kesinleşmeden?? Normal acile gidip grip baş ağrısı, ishal vs şikayetlerini söyleyip, gebelik şüphem oldugu için ilaç da alamadım dersen zaten direk beta hcg baktırıp, 2-3 saate de cıkıyor sonuç zatenn.
Elifsari12345 Ayrıca özelde acilden gidip direk muayene olmadan beta hcg baktırcam dersen de sadece kan alıp bakıyor . 300-400 tl bişey, sağlık kabinleri de bakıyor sonuç 3-4 saate çıkıyor
demirgizem Zumra-nur46p doktor bilmiyorlar derken ahshsjjs biz halk biliyoruz doktorlar mı bilmiyor? O zaman siz kontrollere de gitmeyin, zaten bilmiyorlar doktorlar
hhilalc Melike2535 yok canım sonuçta sen muayene olmaya gidiyorsun mecburen bakacak. Bende ilk test yaptığımda kan vermek için acile gitmiştim bana da artık biz bakmıyoruz aile hekimine kan vermeniz lazım ya da kadın doğuma randevu alıp gitmeniz lazım demişlerdi. Sen sabah erkenden gidip geçmiş sıkıntılarını anlatırsan, lekelenmelerinin de olduğunu anlatırsan muhakkak bakarlar bence.
Fekf Melike2535 canım bende İzmir de yaşıyorum saglikocagina verdiysen çıkmıştır şimdi barkodun varsa sende İzmir halk sağlık merkezi ne girip sorgulatıyorsun cikiyor
rozamomy Melike2535 canım aile hekimine gidip sorabilirsin sonuç onun ekranına düşmüştür, e nabiza geç düşüyor