kizbebekannesii Kızlar Fatma isminin yanına ikinci isim olarak ne koyabiliriz sizce ? Fikirlerinize ihtiyacım var 🙏🏽
kizbebekannesii zeynepsalgar1 teşekkğr ederim 🤗 ikisinin de sonu a ile bitince sanki daha uyumlu gibi ben de bu tarzlara yöneleyim 🤔
kizbebekannesii Selale_bati söylendiğinde tek isim gibi olsun istemiyorum canım yoksa nur evet çok güzel tek başına
Selale_bati kizbebekannesii tercih meselesi tabi ama kulaga en hos bu geliyor evet tek isim gibi ama sadece nur olarakda kullana bilinir🌅
kizbebekannesii Mrlbrk evet canım bunu da not ediyorum sonu a ile bittiği için erva nın soylerken de hoş geldi