3_oglan_annesi perihankrkya bişey sormak istiyorum ama özelde doğum yapacağınız için farklı olablir belki tarih verilmeden önce tahlil yaptinz mi birde yatış olacağınız gün mü ameliyata alinacaksinz bnm dewlet olduğu için merak ettim
perihankrkya 3_oglan_annesi tarih belirlenmeden once tahlil yapmadm cnm verilen tarihte yatis olacak erken gelmezse
nazel123 Son haftaya kadar beklerse 17gün 😊 İkinci gebelik kızım 40+1de gelmişti suyumun gelmesiyle suni sancıyla insallah bu o kadar bekletmez kendi sancım gelir kolay doğumlarımız olsun 🤲🏻
serapmusta Tutaste_ bi kaç haftadır karnımda toplanması sertleşmesi dışında bir iki gündür vajinama iğne batar gibi oluyor ve bugün biraz değişik ağrılar hissettim. Yarın kontrolüm var bakalım nst nasıl çıkacak. Sizin peki?
serapmusta Tutaste_ bende öyle olacak gibi hissediyorum çünkü oturunca falan geçti yani. Doğum sancısı bi başladı mı geçmiyor zaten
Glsnm Son 17 erken gelicek sandık korkuttu bizi ciğer gelistirici oldum ama cok şükür 37 bitmek üzere Bizimde herseyimiz hazır bir tek babamız görevde annemin yanında yapacağım doğumu normal doğum bekliyoruz🙏
serapmusta Glsnm normal doğumun her şeyi güzel hoşta ne zaman olacağı hiç belli değil ya o insanı strese sokuyor valla
Tutaste_ serapmusta benşm ilk bu haftalara kadar kanama olmadıkça biieyi önemsemiyodum ama sancı olunca sıkıntı yaptım çok
Buse_G serapmusta benimde son 21 normal doğum bekliyoruz ama kızım ne zaman gelmek isterse tabiki Rabbim kucagımiza almayı nasip etsin sizinle aynı gidiyoruz galiba hafta olarak