Ben beğendiğim modelleri yazayım belki incelemek istersiniz;
Suzuki Swift (Japon arabası sağlam olur)
Honda Jazz (Otomatik istiyorsanız “Honda,hayat onda!” diyorum 😄 şanzımanları çok iyi japon arabalarının)
Toyota Yaris (Japon, otomatikte sizi üzmez)
Seat İbiza (Olabilir)
Clio, C3, Polo, Nissan Micra vs. Yani genel olarak fransız grubu araçlar sanayicilere göre en problemli arabalar, en çok arıza çıkaranlar bunlar. Ben eğer 700 bin bandındaysanız ve 21-22 model istiyorsanız güzel bir Toyota ya da Honda tavsiye ederim. Eğer bütçe biraz daha fazla olsaydı tabiki Bmw, Audi, Mercedesler de olurdu ama 700 bin için sizi üzmeyeceğini düşündüklerim bunlar.