Rabiul ibiza kullanıyorum gayet memnunum her türlü ihtiyacınızı karşılar, kompakt seri bir araç. Bagaj hacmi muadillerine göre bir tık daha geniş ama arka koltuk mesafesinden kısmışlar😅 clio vs yerine ben vag grubu tercih ederim. Otomatik şanzıman dikkatli kullanılmazsa sıkıntı olabilir