dogakartal Kızlar selamlar, ekim ayında 6 haftalık düşük yaptım. Aralıkta tekrar hamile olduğumu öğrendim ilk doktor kontrolümde ilaç kullanmana gerek yok 1 düşük yapmışsın dedi. Kese görmeye başka doktora gittiğimde her sey normal ve kanamam olmamasına rağmen önlem amaçlı günde 1 adet Progetasn fitil+iğne verdi. İğneyi 1 kez vuruldum ve 3 gündür ağrıdan öldüm. oturamıyorum yürüyemiyorum sadece yüz üstü uyuyabiliyorum ağrıdan ilk gece bayıldım hatta gözüm karardı sürekli. 3. Gün hala ağrım bitmedi. Sizin ne zaman geçti ağrınız? Nasıl oldunuz?