dogakartal benimde kanamam olduğunda proluton depot iğne vermişti, yağlı ve biraz ağır bir iğne. Ben yaptırmadan önce elimde ısıtıyordum daha kolay aksın diye. :) Bir de evet bazen hemşireden de kaynaklanabiliyor. Ben de yaptırdığımda bir süre üzerine oturamıyordum. 19 haftalığım ben de 1-2 gün sonra son iğnemi olacağım bir aksilik çıkmazsa. Rabbim bebeklerimizi korusun❤️