Semagzll imcakir canım doktorunuza tahlil sonucunu atın ben direk beni etkileyen ilacı bildiğim için biraktirmisti hatta folik asit olsun multivitamin olsun düşene kadar kullanma demişlerdi riske atmayın böyle durumlari ☺️
imcakir Semagzll hımmm valla gösterdim zaten ama bir şey demedi Eğer ilaç kaynaklıysa bi ekstra kaç gündür tiroit kullanıyorum onu yeni yazılar çünkü cts gitmiştim en son 🥲
Semagzll imcakir kadın doğum doktorunuza soyleyin o zaman canım cuma günü karaciğer enzimleri yüksekliği sorun olur mu diye kaşıntı falan olduğunu da belirtin ☺️