babycom456 Kızlar ya özellikle akşamları bacaklarım sırtım cok kaşınıyo özellikle bacaklarım neden ki acaba
imcakir babycom456 ay bende bende ya ayak bileklerim özellikle gebelikte oluyormuş galiba ya her yerim değil sadece belirli bölgeler ben anlamadım
imcakir Semagzll benim yüksek çıkmıştı sanırım ondan kaşınıyorum ama doktor bir şey demedi ne yapmam lazım
Satisati Semagzll gebelik kolestasi 30. Haftadan sonra oluyor diye biliyorum uyuz olabilir geceleri kaşıntı cogaliyorsa bir cildiyeye gözükun çünkü bu dönem uyuz kol geziyor
Semagzll babycom456 dahiliye de bakar canım kadın doğum yüksek çıkınca direk dahiliyeye gönderiyor bence iki iş yapma dahiliyeden randevu al
Semagzll babycom456 sende tüp bebek ile hamile kalmışsın ilaç çok kullanınca yan etki ediyor canım bende yaşadım aynı sorunu ☺️
Semagzll babycom456 şuan 16+2 olduk canım ☺️ idrar rengini kontrol et birde karaciğer ile alakalı ise koyulaşma olabilir ☺️
Semagzll imcakir kullandığınız ilaç ve vitaminlerden kaynaklı olabilir canım hangi doktorunuz bilgi vermedi dikkat etmeniz gereken bı konu aslında ☺️
imcakir Semagzll yani şöyle folik asit ve tiroit ilacı kullanıyorum şuan gebelikte tiroit çıktı 🙃🤷🏻♀️ ama tahlillerde karaciğer enzimlerim de çok yüksekti bende bilemedim
imcakir Semagzll ast 140 ı geçkin, alt de 60 lı bir şeydi tiroitte 4.92 Ya uyuz belirtilerine görsellerine baktım da öyle bir şeyde göremedim bilemedim ya stres gebelik hormonu ya da acaba dedim karaciğer enzimi kaynaklı mı
Semagzll Satisati bende 10 haftalık iken böyle kaşınıyordum idrar rengi falan da koyu renkli olunca direk şüphelendim zaten aile hekimine gidip test yaptırmıştım direk 200 lerde çıktı dahiliyeye ve kadın doğuma gittim doktorum bı folik asiti ve kanama için bı ilaç vermişti onları bıraktırdı bı haftada normale dönmüştü canım
Semagzll imcakir canım doktorunuza tahlil sonucunu atın ben direk beni etkileyen ilacı bildiğim için biraktirmisti hatta folik asit olsun multivitamin olsun düşene kadar kullanma demişlerdi riske atmayın böyle durumlari ☺️