Heyecanli Ben yaptırmadım. 2 farklı hastanede 2 farklı doktora gidiyordum.Her iki doktorlada görüştüm bunu. Her ikisindende detaylı ultrasonun aslnda riskli gebeliklerde yapıldığını, normal ultrason muayenelerinde bir sıkıntı görülmedikçe yapılmasına gerek olmadığını söylediler. Zaten çoğu yerin işi ticarete döküp, bunu layikiyle yapan belli başlı kişilerin olduğunu söylediler. Ben yaptırmadım. İçim rahat :)