Seymaben Cukks ayyy aklıma gelen başıma gelmez inşallah ya🫣 kaç gün sonra kan vermiştin bitanem sen çünkü dün doktor kanda beta 1.2 Demişti ama adetine biraz var olduğu için yukseledebilir şimdilik negatif demişti
Cukks Seymaben ben kan vermedim eczanede ki kadın öyle deyince bekledim adetim gecikti doktora gittim keseyi görmeye :) heyecandan tabi hemen göreyim diye kan vermedim valla
Seymaben Cukks Perşembe günü için randevu almıştım bendeeee ayyy sezeryanim aklıma geldii 😂😂😂3 sene gözümün önünden geçti resmen xbxbdb