Kizlar selam tecrübeli anne olmama rağmen bı kaç sorum olacak dün erken gebelik testi yaptım teste ilk başta bozuk vs falan dedim sonucu hemen vermediği için bı 10-15 dk sonra baktım belli belirsiz bir çizgi gördüm hemen gidip kan verdim beta 1.2 çıktı adetimede 7-8 gün var doktor şuan negatif ama adetine daha olduğu için yukseledebilir dedi ama içim içimi yiyor korkuyorum ( gebelik düşünmüyorum korunuyoruz)
Bu şekilde hamilelik haberi alan varmı
