eea canım benim 31 haftalıkken 1-2 cme açılmam vardı 2 hastahanede yatım ev istihareti verdi 35 haftalıktan sonra yürüyüşe izin verdi 36 da tekrar baktı aynıydı bugün 38 de 4-5 cme çıktı yani hiç belli olmuyor arada sadece kramp gibi ağrım oluyordu onura normal karşılıyordum beni hiç zorlamadı