38+1 im kızlar bu gün muayenem vardı çatı muayenesinde açıklığım 4-5 cme dedi doktor ama suyum yeterli benek hareketleri güzel ve nstede sancım çıkmıyor tahminen ne zaman doğum olur bu arada çatı muayenesinde nişanda doktorun ellime geldi 2.ci doğumum eğer 30 eylüle kadar doğurmasan yatışını yapıcam dedi ilkinde suni sancı almıştım kendi sancım gelsin istiyorum