Gamzeecre Bbk88 benim de tüp Bebek.ayni sizin gibi duyuyorum herkesten.bende sezeryan istiyorum zaten kendim de normal doğumdan korkuyorum.planli şekilde bebeğime kavuşmak istiyorum Allah’ın izniyle
Emos42 Mzzz sizin adınıza çok sevindim 🌸benim erken doğum bekleniyor bebekte küçük olduğu için doktor bebek gelmek istedimi hemen sezeryana alırım dedi benimde baştan beri kanamalı geçti şimdide rahîm ağzı kısalığı var maalesef
Mzzz Emos42 çok geçmiş olsun evet böyle durumlarda sezeryana aliniyor tüp bebek ile ilgili değil 🙏 önemli olan evlatlarımıza kavuşmak nasıl olursa olsun sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah 🙏 her şey gelip geçiyor
Ozlem_Ada_08 Bbk88 Kızım 4 yaşında olacak normal doğum yaptım Şimdi 32 haftalık hamileyim herşey bebeğe bağlı siz de istersiniz normal olur niye olmasın ki normal gebelikten farkı yok