Bbk88 sağ salim olsunlarda doğum şekli önemli değil ya☺️bana kalçadan verdi canım göbekten olanı sigorta karşılamıyor çok pahalı doktorda onermemisti kalçadan daha iyi dedi transfer sonrası hergun sağlık ocağına gittim vurdurdum zaten yürüyüşte transferden sonra iyi kan akışı için. Kalçadan vurulaninda şöyle kötü yanı var 8. Haftadan sonra fitile geçmiştim kalcam artık beze yapmıştı iğneden dolayı. Eğer sanada kalçadan verirse aklında bulunsun o şisedeki sıvıyı götürmeden önce avucunun içinde ısıt beze yapmaması için ben sonradan öğrendim