Mtiryaki cnm ben hemen ayaklandim dik yürüdüm hep o yüzden hemen ayaklandm suan evde her isimi yapiyorum sadece agir kaldirmiyorum supurge falan yapmıyorum 🙂 benm aslinda migrenim olmasina ragmen bas agrisi bel ağrısı çekmedim hic suan 8gunluk olduk hala bas bel agrisi yok cnm birde korkma hiç ameliyatta ben hep dua ettim salavat getirdim cok güzel geçti şükür 🙏🏻 rabbim butun hamis annelere agrisiz sizisiz doğum nasip etsin 🙏🏻❤️