fairytale_ 23+3 kıyafet olarak herşeyi hazır çok şükür, çok bişey almadım 7-8 parça aldım zaten abisinden kalan herşey yeni ve temiz. Ekstra park yatak aldım, anakucağı alcam bikaç gün sonra. Biberon , şampuan vs ufak tefek şeyler kaldı onları da 28.haftadan sonra hallederim inşallah 🥰