dika Ben ilk bebeğim de manuel aldım hiç kullanamadan başkasına verdim oğlum hiç sevmedi o yüzden bu sefer otomatik aldım belki sever diye düşündüm doktorların dediği hakkında pek bilgim yok ama kullanan çoğu kişi memnun olduğu için bende aldım deneyip göreceğim 🙈