2princessmother Kızlar çikolatalarınızı nereden yaptırdınız kaç adetti fiyat neydi Ve en önemlisi lezzeti nasıldı 😊🌸
Hka_hilal 2princessmother ben de burada durayım ben de araştırıyorum. Organizasyon için anlaştığım yer yapıyor. 750 lira dedi ama tipini çok beğenmedim. Bakalım buradan ne öneriler gelir ☺️
gktgmom 2princessmother ben instagramda atolyeelbruz sayfasından yaptırmıştım canım çok memnun kalmıştım
chrysanthemum Lezzet önemliyse kesinlikle melodi çikolatayı öneririm ben kalın tırtıklı olanlardan aldım fındık parcacıklı muthıs lezzetlı , madlen olanlardan da tercıh edebılırsınız tabi💜
2princessmother chrysanthemum isimli istiyorum canım varmı öyle isimli alabileceğim önereceğin bir site
Mucizeayla chrysanthemum bende kendim yaptım Trendyoldan melodi madlen aldım gerçekten tam istediğim gibi ağızda eriyor çikolata aşırı da pahalı değil yani fiyatı 😍
2princessmother Melisinannesiii bende tuna chocolate diye bir site gördüm trend yolda baya güzel duruyor yorumları da güzel ama yaptıran varmı acaba bilmiyorum
Hka_hilal 2princessmother 30 tanesine dedi ama kutusu ve etiketleri çok basitti. Bilemedim emin değilim bakıyorum hala
Hka_hilal 2princessmother organizasyon şirketinin çikolata da şu şekil anlaştığımız konsepte göre etiketleri değiştirecekmiş
Ahsennurr 2princessmother ben daha önce burda benzer postlarda görmüştüm yaptıranı beğenmişlerdi bende ordsn yaptırmayı düşünüyorum
MSP Bende melodi çikolatadan tercih ettim madlen çikolatadan çok lezzetli.. kendim baskı işi yapıyorum o yüzden stickerlarını kendim hazırladım onlar nasıl yapıyor veya yapıyorlar mı bilmiyorum
2princessmother Susu13 ben trendyolda tuna chocolate isimli satıcıda 100 adet 460 tl kutulu Yanında kolonya şişesi hediyesi vardı gördüm yorumları baya iyi ama burdan alan biri varmı merak ettim birebir sorabileceğim biri olsa çok iyi olur ☺
gktgmom 2princessmother kargo ücreti dahil 1950₺ tutmuştu canım 100 adet madlen çikolata büyük boy kolonya ve 20 adet magnet yaptırmıştım memnun kaldım lezzetide iyiydi