Beyazmelekkk bizim ense kalınlığı devlet 1.5, özel 1.3 ölçtü. Bizim de içimizde öyle bir korku, endişe var ki.. sizi o kadar iyi anlıyorum ki. Yaşamayan gerçekten anlayamaz. Biz de sağlıksız da olsa aldırmayı düşünmüyoruz ama ilerisi için bilip kendimizi hazırlamak, bilgi edinmek istiyoruz. Beklemesi bile çok zor bir süreç. İnşallah hayırlı haberler alırız 💐🥹