Kizlar benimde test sonucum 887/0 çikti yorumlara bakıyorum hiç benimkine benzer bı sonuç yok ultrason sonucum bu çıktı bı an down sendromu riski var deyince doktorun ne dediğini dinleyemedim bile napcamida bilemedim yarın ultrasona tekrar çagardi başka bı doktora daha gitmedilmiyim acaba