turkan403 Nisa51 amin inşallah canım kac haftalıkti siznki bana ikinci kizimda erkek demişti baya snra kiz diyp netleşti 🤭 yine ni tanidima da kiz dediler basta snra erkek oldunu öğrendi bazen yaniliyolar
tospikk1 turkan403 11 haftalık tahmin eder misiniz şuan 12 yiz ama elimde sadece 11 ve 6+6 daki ultrason resmi var
turkan403 Nisa51 anladim kiz gec beli oluyo normslde hayırlısı olsun 10+6da kiz dedi 13+3 gbi de kiza benziyo ama net degl diger qy bakalim dedi
turkan403 Nisa51 en son dedikleri cikiyo genelde basta kiz diyolarsa erkek cikiyo inşallah öyle olur ikimizin de 🥺
Kardelennnuyy turkan403 Allah gönlüne göre versin inşallah benimde 1 oğlum var bunu o kadar çok kız istiyorum ki inşallah kızım olur 🙏size aşırı imrendim maşallah kız kardeşim benimde yok iki üç kız çok isterdim inşallah seninde oğlun olur😘🙏
turkan403 Kardelennnuyy amin inşallah tşk ederim rabbim sizede nasip etsin rabbim ikisinin de mahrumlunu vermesin bnde tek kızım 🤭
Kardelennnuyy Nisa51 inşallah seninde oğlun olur benim 1 oğlum var inşallah buda kız olur benim kız kardeşim teyzem yok iki kız kardeş çok güzel bir şey 🙏 ama inşallah oğlun da olur tadarsın o duyguyu benimde kızım olur inşallah 🙏😘
Nisa51 Kardelennnuyy Amin insallh oglu olan kız istiyor kizi olan oglan Rabbım iki meyveden de tattirsin insallh sizinde gönlünüze göre versin Rabbım
Kardelennnuyy turkan403 amin inşallah birde kızım olsun inşallah hepimiz iki duyguyuda tadalım inşallah 🙏 😍