Reina seni okadar iyi anliyorumki inan bana ikizlerim 32 haftalik doğdu solunum skintisi vs hicbi sorunu yoktu sadece vucud ısılarini koruyamiyolardi üşüyolardi ve beslenebilmesi icin emme refleksi gerekiyodu oda gelismemisti malesef ilk hafta serum yani damar yoluyla beslendiler sonrasinda şırıngayla verdiler sonrasinda biberona dönduler biberonla beslenmeye basladiktan sonra yani 15 günun bitiminde bana emzirmek icin hazirlan dediler 15 gun boyunca kameranin onunden izledim yavrularimi bir kere yada iki kere yanlarina girdim ama onda bile ellerini tutup anneniz burda korkmayin sakin diyemedim o yogun bakimin onunde cok agladim bircok kez baygınlik gecirdim ama hicbirinin ne bana nede bebeklerime faydasi olmadi ben uzuldukce sütum gitti dogumdan sonraki16. Gunde Eylül'ümü çikarttilar dogumdan 21. Gunun sonundada Linami verdiler ciktik ikiside 1800 gram ve minnaciktı dogduklarindaki kilosunu sylemiyorum bile sana bir gece hic unutmuyorum tanimadigim yabanci bir numara aradi actim telefonu hastanenin adı söylendi ikizlerinizden birini kaybettik dediler ben o ara bayilmişim noldugunu dahi anlamadim hastaneye gittigimizde yanlislik olmus sizin ikizleriniz gayet iyi dediler ozaman derin bi nefes aldim ve onlar cikana kadrda o yogun bakimin önunden ayrilmadan 10 gun boyunca bekledim demem oki cok zor bir süreç ama umudunu kaybetme ne bebekler 23 24 haftasinda dogup hayata tutunan inan bana kendini üzmen ne sana nede evladina bi hayır getirmez uzülmeki sütün gitmesin evladin icin ayakta durma vakti kalk sirkelen ben napiyorum diye bi sor kendine sonra derin bi nefes al ve benim bakmak zorunda oldugum bi evladim var diyip evladin icin neler yapabilirsin ona odaklan 🙏❤