Reina
Canım beniim, çok çok geçmiş olsun, inşallah inşallah tez zaman da sağlığına kavuşur ve kucağına alırsın bebeğini.🙏🏾
Sen yine de iyi düşünmeye çalış, kendini mahvetme.. Herşey güzel olacak, buna odaklanalım. Tersi birşey düşünüp bu şekilde enerji yaymayalım. Herkes elinden geleni yapıyordur eminim. Sende annesi olarak ona güzel enerjini gönder.🙏🏾🙏🏾🙏🏾 Tekrardan çok çok geçmiş olsun. Mutlu bir şekil de ayrılmanı diliyorum oradan bebeğinle birlikte.