Belos92 Kızlar bir iki haftadır göbeğimde inanılmaz tüylenme oldu 🤦🏼♀️ Aynı sorunu yaşayan varmı? Bazen sinir oluyorum alasım geliyor sonra da daha çok çıkacak biliyorum 🤷🏼♀️ 😑
Elff0638 Belos92 Birtek bende böyle oldu zannederdim😄 bende ayniyim canım sinirlerimi bozuyor vallahi😒
CansuTreci Aysealty badem yağı kakao yağı ve vazelin bunlar tüylenmeyi arttırır. Herhangi birini kullanıyorsanız. Acı badem sütünü öneririm hem tüylenme probleminiz olmaz hem de çok güzel nemlendiriyor.
Haticeyasin Aysealty çatlak olmaması için hangi kremi kullanıyorsunuz ben badem yağı kullandim sadece.
Busrabusra Benn.rahatsiz olup doktora gidecegim zaman esimin tras makinesiyle kokten kestim almadim ama geri cikarken yarisi kil donmesi oldu.keske kesmeseymisim ddm.daha catlak icin biseyde kullanmiyotum ama killandim
Deletedmom_879 Sevda6767 canim bende vardi zaten hamile olmadan ama iyice cogaldi 12. Haftamdan sonra bay baya cogaldi ve siyahlasti agdaya gittigim bayan sakin almayalim dokulur dedi
Halimecicek Bende de var malesef sinir oluyorum çoğaldı iyice başta alıyordum sonra almamaya basladim dökülür inşallah