1prens_1prensesannesi_ Kızlar reglime 2 gün kaldı elimde kaset test var sabah ilk idrarla yapsam çıkar mı acaba deneyen oldu mu yoksa geçmesini mi beklemeliyim?
Kaossever 1prens_1prensesannesi_ Silikte olsa çıkıyor canım deneyebilirsin yoksa da stres yaparım falan dersen adetin geçmesini bekle . Allah gönlüne göre versin 💐
Mutlluu 1prens_1prensesannesi_ ben 4 gün kala yaptım çok silik çıktı kan verdim o gün hamileliğim belli oldu sizde kan verin
1prens_1prensesannesi_ Kaossever 2 gün önce erken gebelik yaptım çok çok silik çıktı belli belirsiz onun için emin olamadım
1prens_1prensesannesi_ Kaossever biraz stres yaptım sanırım bu kez çok sabırsızım hemen öğrenmek istiyorum niyeyse kızım da adetimin 10 gün geçmesini bekleyip öyle yapmıştım erken gebelik testiyle koyu kırmızı çift çizgi ile öğrenmiştim bunda dayanamıyorum:)
1prens_1prensesannesi_ Gokturkmom_ bende yaptım 4 gün kala erken gebelik testi ama çok silik çizgi çıktı markası softecdi tam emin olamadım var mı yok mu diye
1prens_1prensesannesi_ momofmychildren erken gebelik testide yaptım 2 gün önce ama çok çok silikti bide markası softec diye bi markaydı emin olamadım
1prens_1prensesannesi_ Beyazem- Beyazem- bana en yakın eczane de sadece artmedin kaset testi varmış canım onu almıştım erken gebelik de softec diye biseydi iyisi yoktu marka olarak
Gokturkmom_ 1prens_1prensesannesi_ insan şüpheye düşüyor Ben de pozitifi görünce 2. Hatta 3. Testi yaptım en son kanda görene kadar inanmamıştım😅
1prens_1prensesannesi_ Mutlluu O da aklımda var ama 2 buçuk yaşında bi kızım daha var onunla birlikte gitmek baya zor olacak onun için bekletiyorum biraz açıkçası
Mutlluu 1prens_1prensesannesi_ 2 gün var daha ama zaten varsa çıkar teste benimde 4 günüm vardı çok silik çıktı teste direk kan verdim onda da çok düşük değerle öğrendim ama çok şükür şuan 10 haftalığız rabbim gönlünüze göre versin inşallah
1prens_1prensesannesi_ Gokturkmom_ regl günü geçsin bende sabah öğle aksam 3 kere yaparım herhalde netlik kazansın:)
Hafsa15 1prens_1prensesannesi_ 3 gün kala kaset testte çok hafif bir çizgi vardı benim erken gebelik testi yapınca çok net çıkmıştı
1prens_1prensesannesi_ Hafsa15 yarından sonra başlaması gerekiyor perşembe sabahı ilk idrarla yapayım bende bekleyebilirsem tabi :)
mlkkk 1prens_1prensesannesi_ ben 3gün önce kasetle öğrendim erken gebelik testiyle değil. İlişkiden 1hafta 10gün sonra gebelik varsa silikte olsa çıkar
1prens_1prensesannesi_ mlkkk kaset testin markası neydi acaba hayırlı olsun bu arada rabbim sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin ins :)