Ilk bebegimi 9 haftalik kaybettim ben de kalbi atmiyordu.Üzerimde babam kadar emegi olan dedemin vefat ettigi gün kaybettim cenazeden ciktim kürtaja gittim cok ağladim ayni anda iki aci cok yipratti beni.Bir kac gün sonra dedemi kucaginda bir erkek cocuguyla gördüm rüyamda o belki de benim bebegimdi.Ayni gün bebekken vefat eden kuzenimi gördüm kocaman kiz olmustu ben fatma zehrayim diyordu etrafinda bir sürü cocuk vardı bu cocuklar kim diyordum arkadaslarim diyordu.Bir tane de adam vardi bu adam kim dedim bu adam Hz Ibrahim peygamber dedi yüzünü göremedim sirti dönüktü rüyami bir hocaya anlattigimda cok etkilendi.Meger vefat eden bebekleri ve cocuklari ahirete kadar Hz Ibrahim peygamber bekliyormus ta ki mahser günü anne babalarina kavusana kadar duydugumda o kadar cok etkisinde kaldim ki günlerce kendime gelemedim.O günden sonra üzülmeyi biraktim cennette kavusacagiz biliyorum.Kimisi diyor daha ruhu yoktu onun ruhu olmayan bebek seni ahirette bekleyemez ama buna inanmak istemiyorum ben biliyorum o beni bekliyor ve kavusacagiz.Üzerine 2 tane cocugum oldu Allahima bin sükür ama ben o ilk bebegime hala hasretim nasildi kime benzeyecekti cinsiyeti neydi cok merak ediyorum.Kürtajda bana göstermisler ama anestezinin etkisiyle hatirlamiyorum sadece turuncu kapakli sise hatirliyorum.Esime göstermisler bana bir seye benzemiyordu dedi ben üzülmeyeyim diye hic bahsetmedi ama arkadasina anlatirken duydum her bir organi vardi her seyi olusmustu dedi.Keske görseydim ayilmis halimle ba,en de iyi ki görmemisim hic unutamazdim diyorum