cnrbia Bugün tam 40 gün oldu. 17 haftalık bebeğimi, oğlumu kaybettim. Kirpikleri bile oluşmuştu. Hala atlatabilmiş değilim. Özellikle ilk 2 hafta çok zor geçti. 4 buçuk yaşında bir kızım var aklı tam ermiyor kardeşin melek oldu diye anlatsam da yarım saat sonra unutup gelip karnımı seviyordu kardeşim diye. İşte o zaman paramparça oluyordum. Acısı geçmiyor, ama kızım sayesinde alıştığımı hissediyorum. İyi ki o yanımda. Hafta sonu ilk kez mezarına gideceğim oğlumun. Tek tesellim kızım. 🥀🤲