Rabiaa3342 valla bende doktoruma sormuştum bi problem olmaz gidebilirsin demişti 19 haftamda 4 saatlik yolu gitmesine gittim yata kalka kendi arabamızla ama dönerken resmen ağlaya ağlaya bi hal oldum sırtımın ağrısından resmen kasıldım kaldım dönemedik otelde kaldık ertesi gün dura kalka 4 saatlik yolu 7 saatte geldik bidaha asla yani gidemem.doktorunada danış ama sen kendini anlarsın sırt bel ağrıların varsa iyi düşün bana eziyet olmuştu