Rabiaa3342 bende doktoruma danışmıstım 13 haftalık gebeydim ozaman , riskin yok yolculuk yapabilirsin ama her yolculukta risk vardır demişti genel durumlar yanı kaza olması gıbi, o da olacaksa her yerde olur zaten, Allah'a emanetiz hepimiz.. Doktorun ile mutlaka görüş onay verırse git bence