Adeniz özellikle mi sağ dedi ki benim de içime kurt düştü bak yani ilk aylarda düşük tehlikesi hep var ultrasonda benimde kanama kanallarım çıktı hatta 6 haftalıkken kahverengi leke pembe kanama oldu sonra doktor progestan verdi 12. Haftaya kadar kullan dedi tedbir amaçlı şimdi 8+1 im kanama yok şükür sarı akıntı var sadece bir günde dediğin gibi sağ kasığımda hafif bir ağrı oldu ama o gün de çok yorgun halsizdim bugün bir şey yok mesela bilemedim şimdi tekrarlarsa arayacağım doktorumu dikkat etmek lazım canım ama moral bozma bebekte tutunmaya çalışıyor ne yapmamız gerekiyorsa onu yapıcaz