Adeniz Rabbim sendende razı olsun kuzum korkma onu düşün sen dua et herşey ALLAH tan sıkma canını.. Aa ama uzanma öyle sakın bak ben düşük tehlikemi bilmiyordum gittiğim doktor söylemedi bana 2bck aylık olmuşum her işi yapmaya çalışıodum o kadar agır gecirmeme ragmen sonra eşimle ilişkiye girmek istemiyordum olsa bile çok yanmam oluyordu doktora gidip şikayetimi anlattım kültür tahlili aldı ilişkiyide söyledigimde bana ne giriosun bilmiyomusun düşük tehlikeni dedi gelde kavga etme güya söylemiş hadi bizim hormonlar tavan unutuyoruz desek eşimle gidiyorum hep sonra hemen o doktoru bırakıp yeni doktoruma gittim 4 hafta daha progestanı kullandım bitane kullanıodum ama ben gece yatarken oda her neyse kendi derdimi niye anlatıyosam 😊 Sen dikkat et ve dua et canım yanında sana yardım eden insanlar var mı bari ev işi yemek falan :/