Nehir-Poyraz Gamzeeadnx bişey kalmamış oluyor 38e çoğu özelde 37 de oluyor deneyebilirsin. O olmazsa 21.12 de güzel 😁
Balgiller Gamzeeadnx eğer ilk gebeliğin üzerinden uzun zaman geçmişse erken almaya gerek yok benimde 2. Sezeryanım olacak 2 doktorda 39. Haftada alalım dedi ama daha önceki doktorum 38+4 te alıyordu