Arkadaşlar 2. Sezeryan kaçıncı haftada alınıyor. sizlerin kaçıncı haftada doğumu oldu. 2. Sezeryan için kaçıncı haftanızda gün veriliyor. Ben 38 haftası dolunca doğmasını isterim🥲kızım bekledik 40 ı doldu 40+6 sezeryan lâ alındı kilo şundan dolayı 4 cm açıklık vardı ama sezeryanla aldılar🤷♀️ 4260kg doğdu hastaneden 4100kg çıkış yaptık. 2. Sezeryanı merak ediyorum şimdi sezeryan olduğu için gün veriliyormuş🥲 uygulama 40 haftasına göre 96 günümüz var ben onu 80 85 günümüz kaldı diye hesaplıyorum🙃