Zahide-123 Cnsmv ben kan verdikten sonra belirtim kesildi ay bugün tekrar vericem umarım yükselmiştir
Zahide-123 anonim001 ilk testim değil ama bugünkü testimi paylaştım ilk yaptığım kaset testti çok az belirdi onda
Esmasin Cnsmv 18 eylülde çatlatma iğnesi oldum 2 Ekim de test günüm ben erken yaptım pozitif çıktı ama bakalım gününü bekliyorum inşallah isteyen herkese Allahım nasip etsin
Cnsmv Benim kullandığım uygulamaya göre 18i yumurtlama ama 17sini değerlendirmiştik bakalım. Bi kaç gün önce adet ağrısı gibi ağrım ve bel ağrım vardı şuan hiç bişey yok belirti yok. Erken gebelik testi de yapmadım biraz daha bekleyecem
Dilekylmaz Zahide-123 bende iki ay üst üste kimyasal yaşamıştım inşallah senin sağlıklıdır kaç günün var adete
Cnsmv Zahide-123 ben sabah test yaptım negatif cıktı. 4 gün var umudumu yitirdim bu sefer çok emindim