Cnsmv ben bu ay klomen kullandım doktorum verdi adetin 16.gun gittim yumurta takibe yavaş. Büyüyor dedi tekrar klomen yazdı adet olunca kullan gel dedi baştan takip olacak dedi bende ovulasyon ile takip ettim 18.gunu pik oldu ikisi aynı koyulukta akşam 7 de tekrarladim siliklesti test cuma günü sabah ilk idrar ile yapacağım varsa siliktr olsa çıkar kendimi dinlemiyorum bu ayi kafadan çıkardık doktormla ama kasık ağrım çok fazla ya kiste döndü ya tuttu diyorum ve sabah canım yumurta istedi yedim midem hafif bulandı gün içinde tansiyonum çok düştü başım döndü elim ayağım boşaldi bakalım cuma bakacağım