Erde okudum hatırlamıyorum ama burda birisi yazmıştı sanırım. Falım sakız bana iyi geldi demişti.gerçekten de ara ara çiğniyorum ki şu an bile ağzımda mide yanmam azaldı.yoksa üç günde bir şişe rennie bitiriyordum.38+2 yim ve 25. Haftadan beri yanıyordu içim çayır cayır