yaasemin sen eczaneden alıp gidiyorsun devlette takılıyor hepsi kolada rahmede bizimde gelin hormonlu taktırdı adeti olmuyo ama damla damla 10gün falan sürüyo hormonlu taktıranlar günlük Pedle geçiriyo diye biliyorum bende yaş 39 10yıldır geri çekilmeyle korunduk 3.bebek eşim istedi iki kere korunmadık kalmaz da hadı bakalım dedik kalmış 3.sezeryanım olucak Dr bağlayalım diyo ben istemiyorum korunma yöntemlerini de sevmiyorum bende çaresizim 😔