İkinci gebeliğim geri çekilmeyle kaldım buna artık yöntem bile demiyorum kızım 2,5 yaşında haftaya doğuruyorum nasipse sezaryen ile alacaklar bu hafta gün belirleyeceğiz sonrasında nasıl korunmalıyım kafam çok karışık bağlatmak istemiyorum onu söyleyim onun dışında kansızlık problemim var spiral önermiyorlar unutkan bir insanım zaten bide iki bebeyle doğum kontrol hapını unuturum diye korkuyorum prezervatif güvenilir mi sizce böyle hamile kalan oluyor mu duydunuz mu yada şu kola takılan filan kısaca korunma yönteminden memnun olanlar sorun yaşamayanlar bi aydınlatsın 😂