irem88 Bugün tam 36 haftalık oldum. Karın içi gelişimini küçük ölçüyorum dedi. Bebeğin gelişimi devam ediyor ama karın içi küçük. O yüzden erken gelebilir dedi. Yani bu dediğimi deyince ben çok bir şey algılayamadım, beklemiyordum çünkü. Hazırladıklarım bu kadar 🙄