Benimde son 32 ilk başlarsa bende öyleydim öyle göbüşleri şişmiş kişileri görünce Allahım benimdemi göbeğim böyle olacak derdim benim bide hiç göbüşüm yoktu birden bire bir çıktı ben bile şaşırdım 😂 hiç önemli değil diyorum yeterki oğlum sağlıklo sıhhatli doğsunda diyorum ah birde şu doğum korkusu olmasa herşey daha güzel olucak ☺️