Htccndn Canım 1 haftadan belli aynı şeyler bendede var bel ağrısı ama tam belde değil pöçük kısmım ağrıyor kasıklarımda var aynı şey bunlar normalmiş bugün kontrole gittiğimde doktor öyle dedi
perihankrkya Tutaste_ 36+2yim ama 1 hafta onde oldugu icin 37 haftalik gozukuyor dun oldu aşırı sanciliudi geçti şükür ama perşembe kontrolumuz var herseyimiz hazir gidicez ne olir ne olmaz diye ilki 36+0da doğdu