Kasılmam var ya çok kötü değilim arada çok çok hafif adet agrısı gibi vuruypr bugun ilk defa vurdu hafifte bel agrısı şimdi yine kasıklarıma vuruyo busefer. Yarın randevum var sıkıntı olurmu acaba ona gore hazırlıklı giderim 🤷sizde oldumu olduysa ne oldu ne dedi doktorunuz