Tubal41 minasura çalışma arkadaşımın kızının adı Mihrimah dı onlar h harfini koymadan sesleniyorlar dı ama ismine yakışan çok güzel bir kızdı benim de hep aklımda bu isim 🤗
Makbule455 Nezahatozen ikra eşim çok istiyor ama ben farklı bi isim koymak istiyorm ama bir türlü isim bulamıyorum 😌
Makbule455 Sengulkrgz Mina çok beğeniyordum cok kibar bi isim yakın arkadsım koydu 😒 beğendim isimler hep yakın çevrem koydu
Sengulkrgz Makbule455 ben kizim olursa Ravzanur koyacagim istersen bunuda bir dusun.Cok guzel bir isim anlamidaa
Sinem1051 8 aylık hamileyim daha kızımın adı Yok ya düşünmekten gına geldi ne koyalım diye 😔 Eşim Gökçe dıyor onu da bilemedim