minasura Tubal41 bende istiyorum ikinci kızıma herkes çok beğendi bi kaç kişi söylemesi zor dedi nesi zorsa artık herşeye bir kup takıyorlar
Tubal41 minasura çalışma arkadaşımın kızının adı Mihrimah dı onlar h harfini koymadan sesleniyorlar dı ama ismine yakışan çok güzel bir kızdı benim de hep aklımda bu isim 🤗
Sengulkrgz Makbule455 EBRAR HIRA HUMANUR MINA...Bir tane daha var ama onu soylemem diyormusum 😃😃😃😃Anlamlarina da bakmanizi onerim.
Makbule455 Sengulkrgz Mina çok beğeniyordum cok kibar bi isim yakın arkadsım koydu 😒 beğendim isimler hep yakın çevrem koydu