Minnosaannee Hayır ben sağlıkçı değilim. Sağlık çalışanlarının böyle emir eriymiş gibi görülmesine karşı bir bireyim. Acilde gerekli görürlerse yaparlar, demek ki görmemişler. Buradaki tavrınız bile o kadar aksi ki, o çalışanlara nasıl davranıyorsunuz kim bilir. Durumunuzu güzelce anlatınca belki diş hekimi sizin randevunuzu erteler, o sürede de gidip kendi kimliğinizi alırsınız. Sonuçta kimliği unutan da sizsiniz değil mi, unutmasaydınız işiniz hallolurdu. Kendinize de öfkeleniyor musunuz sağlıkçılara öfkelendiğiniz kadar ?